adymob

۱۰ تا از بهترین ابزارهای بازاریابی و فروش در سال ۲۰۲۴

بهترین ابزارهای بازاریابی و فروش

همه ما دوست داریم کسب و کارمون رونق بگیره، چه یه مغازه کوچیک داشته باشیم چه یه شرکت بزرگ. اگه امسال ۱۰ درصد رشد داشتیم، سال دیگه دنبال ۳۰ درصد رشد هستیم. با اینهمه توقع، از تیم بازاریابی و فروشمون هم انتظار داریم که سنگ تموم بذارن.

حالا چیکار کنیم که بتونیم به این اهداف برسیم؟ یه راه حلش استفاده از ابزارهای کاربردیه که تو این مقاله معرفی می‌کنم. این ابزارها تو دسته‌های مختلفی مثل بازاریابی، اتوماسیون ایمیل و CRM قرار می‌گیرن.

اتوماسیون و تکنولوژی می‌تونن بهمون کمک کنن که کارمون رو با دقت بیشتری انجام بدیم و در نهایت مشتری‌های راضی‌تری داشته باشیم.

با استفاده از این ابزارها می‌تونیم به راحتی اطلاعات رو تحلیل کنیم و ازشون برای بهتر شدن استراتژی‌های بازاریابی و فروشمون استفاده کنیم.

اگه می‌خواین یه قدم از رقیباتون جلوتر باشید، حتما از این ابزارها استفاده کنید.

IBM Watson marketing-1

با نرم افزار بازاریابیIBM Watson ، دیگه کمپین های بازاریابی مثل آب خوردن میمونه! این یه ابزار باهوشه که با هوش مصنوعی کار می‌کنه و یه عالمه راه حل های مختلف برای بازاریابی داره.

IBM Watson با اطلاعاتی که از رفتار مشتری ها به دست میاره، به شما کمک می‌کنه تا تجربه‌های جذاب و شخصی سازی شده برای مشتری هاتون بسازید. به این ترتیب، مشتری هاتون بیشتر جذب میشن و احتمال اینکه از شما خرید کنن بیشتر میشه.

IBM Watson یه عالمه اطلاعات و آمار و ارقام هم به شما می‌ده تا بتونید کمپین های بازاریابی تون رو بهتر اجرا کنید و بازاریابی تون رو به سطح بالاتری ببرید.

با واتسون می تونید خیلی از کارهای بازاریابی تون رو اتوماتیک کنید و کلی تو وقت تون صرفه جویی کنید.

SEMrush-2

فرقی نمیکنه سئو باشه، تبلیغات کلیکی، شبکه های اجتماعی یا تحلیل محتوا، با SEMrush میتونین همه نیازهای بازاریابی دیجیتالتون رو یه جا حل کنین.

با این ابزار کاردرست، میتونین راحت کلمات کلیدی و عبارات مرتبط رو پیدا کنید. اینجوری میتونید بفهمین که مردم توی اینترنت دنبال چی هستن و کمپین های تبلیغاتی پولسازی راه بندازین.

SEMrush یه چیز دیگه هم داره که خیلی جالبه: نقشه موقعیت رقابتی.

با این نقشه میتونید رقیب های خودتون رو پیدا کنین و بفهمید که اونا چیکار میکنن. اینجوری میتونین ازشون جلو بزنید و رتبه خودتون رو توی گوگل بالا ببرین.

SEMrush

Unbounce-3

همه مون میدونیم که تو دنیای امروز، اینترنت حرف اول رو میزنه. اگه میخواین تو کسب و کارتون موفق باشین، باید یه حضور آنلاین قوی داشته باشید. و یکی از مهمترین بخشهای حضور آنلاین، صفحه فرود یا landing page هستش.

صفحه فرود یا landing page یه صفحه وبِ مستقله که مخصوص یه کمپین بازاریابی یا تبلیغاتی طراحی شده. این صفحه جاییه که بازدیدکننده ها بعد از کلیک روی یه لینک یا تبلیغ، به اونجا هدایت میشن.

چرا صفحه فرود یا landing page مهمه؟ یه صفحه فرود خوب میتونه توجه بازدیدکننده رو جلب کنه و اونو به مشتری تبدیل کنه. یه صفحه فرودِ بد میتونه باعث بشه که بازدیدکننده ها سایت شما رو ترک کنن و به سراغ رقبای شما برن.

Unbounce  یه ابزارِ فوق العادست که به شما کمک میکنه تا صفحات فرودِ حرفه ای و موثر بسازید. با Unbounce میتونید بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی، صفحات فرودِ پیکسلیِ کاملی رو طراحی کنید.

Unbounce چه مزایایی داره؟

  • بیش از ۱۰۰ قالب داره که میتونید ازشون برای ساخت صفحات فرودِ استفاده کنید.
  •  Unbounce به شما این امکان رو میده که صفحات فرود رو بر اساس نیازهای خودتون سفارشی کنید.
  • با ابزارهایی مثل پاپ آپ ها ، به شما کمک میکنه تا بازدیدکننده ها رو به مشتری تبدیل کنید.
  • با Zapier ادغام شده، به این معنی که میتونید اطلاعات رو به طور خودکار بین این دو پلتفرم ارسال کنید.

یه مثال:

فرض کنید شما یه فروشگاه آنلاین لباس دارید. شما یه کمپین بازاریابی برای یه خط جدید از لباس ها راه اندازی کردید. شما میتونید از Unbounce برای ساخت یه صفحه فرودِ مخصوص این کمپین استفاده کنید.

این صفحه فرود میتونه شامل یه تصویر جذاب از لباس ها، یه تیترِ متقاعد کننده و یه دکمه برای خرید باشه. با استفاده از Unbounce میتونید این صفحه فرود رو به راحتی و بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی طراحی کنید.

Marketo-4

Marketo  یه ابزار کاربردیه که می‌تونه بهتون کمک کنه.

punezاین ابزار یه عالمه امکانات داره که می‌تونید ازشون استفاده کنید، از جمله:

  • اتوماسیون بازاریابی: با این امکان می‌تونین کارهای تکراری بازاریابی‌تون رو اتوماتیک کنین و در وقت و هزینه‌تون صرفه‌جویی کنین.
  • SEO: با استفاده از Marketo می‌تونید رتبه سایت‌تون رو توی موتورهای جستجو مثل گوگل بالا ببرین و مشتری‌های بیشتری جذب کنید.
  • امتیازدهی: با این امکان می‌تونین بفهمید کدوم مشتری‌ها برای تون سودآورتر هستن و روی اون‌ها تمرکز بیشتری کنین.
  • بازاریابی ایمیلی: با Marketo می‌تونین ایمیل‌های جذاب و هدفمند برای مشتری‌هاتون بفرستین و اون‌ها رو به خرید تشویق کنین.
  • تجزیه و تحلیل: با استفاده از این امکان می‌تونین بفهمید کمپین‌های بازاریابی‌تون چقدر موفق هستن و چطوری می‌تونید اون‌ها رو بهتر کنین.

Marketo

FlippingBook-5

FlippingBook  یه ابزاره که بهتون کمک می‌کنه تا از فایل‌های PDF ساده، یه عالمه چیز جذاب و تعاملی بسازید. می‌تونین بهشون ویدئو، عکس، گیف و چیزای دیگه اضافه کنید و بعدش به راحتی با بقیه به اشتراک بذارین.

punezFlippingBook  برای بازاریابی و فروش عالیه. می‌تونید باهاش:

  • یه عالمه عکس و توضیحات جذاب از محصولاتتون رو توی یه دفترچه خوشگل بذارین و به مشتری‌هاتون نشون بدین.
  • یه بروشور عالی بسازین که توش ویدئو و گیف هم داشته باشه و اطلاعات کامل محصولاتتون رو به مشتری‌هاتون بده.
  • یه کتاب الکترونیکی جذاب با کلی عکس و توضیحات کامل بسازین و به مشتری‌هاتون بفروشین.
  • می‌تونین دفترچه‌هاتون رو با برند خودتون طراحی کنین.
  • توی دفترچه‌هاتون فرم بذارین و اطلاعات مشتری‌هاتون رو جمع آوری کنین.
  •  بفهمین که مشتری‌هاتون چطور با دفترچه‌هاتون کار می‌کنن.
  • Zapier رو به هر ابزار دیگه‌ای که می‌خواین وصل کنین.

فرض کنین یه کاتالوگ محصول دارین. می‌تونین با FlippingBook اونو تبدیل به یه فلیپ‌بوک دیجیتال کنین. به هر صفحه از کاتالوگ، یه ویدئو اضافه کنین که توش محصول رو معرفی می‌کنید یا یه عکس ۳۶۰ درجه از محصول بذارین، یا یه گیف بذارین که نشون بده چطوری میشه از محصول استفاده کرد.

بعدش می‌تونید این فلیپ‌بوک رو با یه لینک ساده برای مشتری‌هاتون بفرستید یا بذارینش تو سایتتون، یا تو شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بذارین. اینطوری مشتری‌ها می‌تونن به یه شکل خیلی جذاب و تعاملی با محصولاتتون آشنا بشن.

NotificationX-6

دنبال یه راه سریع و آسون برای افزایش اعتبار و فروش کسب و کارتون هستین؟ NotificationX  همون چیزیه که دنبالش می‌گردین!

با NotificationX می‌تونید اعلان‌های فروش و تعامل رو به صورت زنده به بازدیدکننده‌های وب‌سایتتون نشون بدین و توی چشم به هم زدنی اعتمادشون رو جلب کنید. اینجوری یه حس فوریت ایجاد می‌کنین و مشتری‌ها رو ترغیب می‌کنید که زودتر دست به کار بشن و محصولتون رو بخرن.

NotificationX  یه افزونه وردپرسیِ هست که هم نسخه رایگان داره و هم نسخه پولی. تو نسخه رایگان می‌تونید از یه سری امکانات عالی به صورت رایگان استفاده کنین، ولی اگه دنبال امکانات بیشتر و حرفه‌ای‌تر هستید، باید نسخه پولی رو تهیه کنین.

NotificationX

punezبا NotificationX می‌تونین، بیش از ۱۵ نوع اعلان مختلف استفاده کنید، مثل:

  • نوار اعلان
  • هشدار فروش
  • پنجره بازشو
  • تعداد دانلود
  • و…

همچنین، NotificationX  با بیش از ۱۹ تا از افزونه‌ها و ابزارهای محبوب وردپرس مثل WooCommerce، MailChimp،  Contact Form 7  و Google Analytics ادغام شده. اینجوری می‌تونی یه استراتژی بازاریابی “ترس از دست دادن” (FOMO) بی‌نظیر برای خودت بسازی.

NotificationX  ،۴۰  تا الگوی طراحی پیشرفته هم داره که می‌تونین ازشون استفاده کنید و اعلان‌هاتون رو به زیباترین شکل ممکن به نمایش بذارین.

Salesmate CRM-7

معامله‌هاتون از دست می‌ره؟ شاید یه سیستم قوی مثل Salesmate لازمتون باشه تا بتونید درست و حسابی مدیریت‌شون کنین.

Salesmate CRM  یه راه حله که همه چیز تمومه و یه عالمه قابلیت‌های کاریردی داره که می‌تونه بهتون کمک کنه تا معامله‌هاتون رو زودتر ببندین. رابط کاربریش خیلی باحاله و یه عالمه اتوماسیون داره که می‌تونه کلی از وقتتون رو تو مراحل مختلف فروش براتون ذخیره کنه.

با خط فروش قدرتمند این CRM می‌تونین راحت همه مشتری‌های احتمالی‌تون رو تو مراحل مختلف خرید ردیابی کنین و بفهمید کدوم‌هاشون سریع تر قصد خرید دارن که زودتر پیگیرشون کنید.

Salesmate  یه سیستم تلفن مجازی داخلی و یه ابزار عالی برای فرستادن ایمیل‌های پشت سر هم هم داره. حتی یه عالمه اطلاعات مفید هم بهتون می‌ده تا بتونید با مشتری‌هاتون رابطه‌های کاری بلندمدت و قوی بسازین.

Salesforce CRM-8

Salesforce CRM  یه ابزار جالبه که بهتون کمک می‌کنه تا تمام فرآیند فروشتون رو از هر جایی که هستید مدیریت کنین. فرقی نمی‌کنه تو خونه باشید، تو اداره یا حتی تو سفر، با Salesforce همیشه می‌تونین به اطلاعات فروشتون دسترسی داشته باشین و اون‌ها رو به روز کنید. دیگه هیچ سرنخی رو از دست نمیدین!

با این نرم افزار فوق‌العاده می‌تونید تمام سرنخ‌هاتون رو دنبال کنید، فعالیت‌های فروشتون رو برنامه‌ریزی کنید، گزارش‌های دقیق تهیه کنید و خلاصه هر کاری که لازمه برای افزایش فروشتون انجام بدین.

Salesforce  از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کنه که بهتون کمک می‌کنه تا در وقتتون صرفه‌جویی کنید و کارایی‌تون رو بالا ببرین.

Assistant.to-9

دردسرهای رزرو جلسات رو بریزید دور! Assistant.to یه ابزار کاردرسته که بهتون کمک می‌کنه جلسات رو بدون هیچ زحمتی برنامه‌ریزی کنین.

دیگه لازم نیست بین تقویم و ایمیلتون بالا و پایین کنین. Assistant.to با جیمیلتون ادغام میشه و میتونین جلسات رو مستقیم از توی پنجره نوشتن ایمیل برنامه‌ریزی کنید.

با Assistant.to خیالتون راحته که دیگه جلسات تاریخاشون روی هم نمی افته. این ابزار پیشرفته، قبل از رزرو جلسه، تقویمتون رو چک می‌کنه و اگه تایمی خالی نباشه، بهتون اطلاع میده.

Assistant.to

مزایای Assistant.to:

  • جلوگیری از رزرو دوبل جلسات
  • برنامه‌ریزی سریع و آسان جلسات
  • ادغام با جیمیل و تقویم
  • رابط کاربری ساده و جذاب

Proposify-10

دیگه با نوشتن پروپوزال‌های سخت و طاقت‌فرسا خداحافظی کنین! Proposify یه ابزار فوق‌العاده است که به شما کمک می‌کنه تا در کمترین زمان ممکن، پروپوزال‌هایی با ظاهری حرفه‌ای و جذاب بسازید.

با Proposify می‌تونید:

  • فراموش کنید نوشتن پروپوزال چقدر سخت و زمان‌بر بود: Proposify با قالب‌های آماده و ابزارهای ساده‌ای که داره، کار نوشتن پروپوزال رو برای شما مثل آب خوردن می‌کنه.
  • کیفیت پروپوزال‌هاتون رو ببرید بالا: با Proposify می‌تونید از عکس‌ها، ویدئوها، و محتوای HTML5 استفاده کنید و پروپوزال‌هایی خلاقانه و چشمگیر برای مشتریانتون بسازید.
  • در زمان خود صرفه‌جویی کنید: Proposify به شما کمک می‌کنه تا تمام محتوای مهم، عکس‌ها و لوگوهاتون رو در یه کتابخانه ذخیره کنید و هر وقت که خواستید به راحتی ازشون استفاده کنید.

همچنین می‌تونید:

  • پروپوزال‌هاتون رو به صورت آنلاین و آفلاین ارائه بدین.
  • از امضای الکترونیکی استفاده کنید تا مشتریانتون به راحتی پروپوزال‌ها رو امضا کنند.
  • وضعیت پروپوزال‌های خودتون رو پیگیری کنید و ببینید که مشتریانتون چه زمانی اونا رو مشاهده می‌کنند.

Proposify برای چه کسانی مناسبه؟

  • فریلنسرها
  • صاحبان کسب و کارهای کوچک
  • تیم‌های فروش
  • هر کسی که به دنبال ایجاد پروپوزال‌های حرفه‌ای و جذابه
ابزار شرح
IBM Watson Marketing هوش مصنوعی برای بازاریابی با راه حل های مختلف
SEMrush ابزار سئو، تبلیغات کلیکی، شبکه های اجتماعی و تحلیل محتوا
Unbounce ساخت صفحات فرود حرفه ای و موثر
Marketo اتوماسیون بازاریابی، SEO، امتیازدهی، بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل
FlippingBook تبدیل فایل های PDF به محتوای تعاملی
NotificationX افزایش اعتبار و فروش با اعلان های زنده
Salesmate CRM مدیریت معاملات با رابط کاربری جذاب و اتوماسیون
Salesforce CRM مدیریت فرآیند فروش از هر کجا
Assistant.to برنامه ریزی جلسات بدون دردسر
Proposify ساخت پروپوزال های حرفه ای و جذاب

 

ابزارهای بازاریابی و فروش کمک حال تو کسب و کارتون!

امروزه دیگه همه میدونن که تو این دنیای پررقابت، بدون ابزارهای درست و حسابی نمیشه کاری از پیش برد. این موضوع تو بازاریابی و فروش هم صدق میکنه. خیلی از شرکتها، چه کوچیک و چه بزرگ، از این ابزارها استفاده میکنن تا کارشون رو رونق ببخشن. ما تو مقاله “معرفی ۱۰ تا از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های کسب و کار(تجاری)” به هر برنامه و اپلیکیشنی که برای رونق و مدیریت کسب و کارتون نیاز دارین اشاره کردیم.

تو این دوره زمونه که همه چی دیجیتالی شده، موندن تو اوج و رسیدن به هدف فروش کار آسونی نیست. اگه میخواین از رقیباتون تو بازار جلو بزنید، باید از ابزارهای تکنولوژی استفاده کنید.

اگه تیم فروشتون از نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی و فروش استفاده کنه، میتونه یه عالمه مزیت داشته باشه و کارش رو خیلی بهتر انجام بده. این ابزارها، چه نرم افزار باشن و چه اپلیکیشن موبایل، بهتون کمک میکنن که کارتون رو اصولی انجام بدین، کیفیت کارتون رو بالا ببرید و یه تجربه عالی برای مشتریاتون رقم بزنین.

جمع آوری و تحلیل داده ها برای تیم های بازاریابی و فروش

جمع آوری و تحلیل داده ها برای تیم های بزرگ بازاریابی و فروش می تونه یه دردسر واقعی باشه. حتی یه گروه کوچیک رو هم به سختی میشه دستی مدیریت کرد. از طرف دیگه، نادیده گرفتن اطلاعات فروش هم ضرر غیرقابل جبرانی به بار میاره.

ابزارهای بازاریابی و فروش به شما کمک می کنند تا از انحراف داده ها جلوگیری کنید و بینش کاملی از عملکرد بازاریابی و فروش خود به دست آورید. این ابزارها کار شما رو آسون تر و سریع تر می کنند.

Proposify

داده های فروش باید به طور روزانه آپدیت شوند، گاهی اوقات حتی فوری. با استفاده از ابزارهای بازاریابی و فروش، می توانید به سرعت داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی های بازاریابی و برنامه های فروش خود را به طور موثر و فوری تنظیم کنید.

این ابزارها همچنین به شما کمک می کنند تا ترجیحات مشتریاتون رو بشناسید و فرصت های جدیدی برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان واقعی پیدا کنین.

تو این مقاله چی گفتیم

بازاریابی خوب مثل یه آهنربا می‌مونه که مشتری‌های بالقوه رو جذب می‌کنه. با استفاده از ابزارهای بازاریابی می‌تونید محصول خودتون رو به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید و به مشتری‌های بیشتری برسید. این فقط یه لیست کوتاه از بهترین ابزارهای بازاریابی و فروش تو سال ۲۰۲۴ بود.

با استفاده از این ابزارها می‌تونید به کسب و کار خودتون کمک کنید تا به اهداف مورد نظر خود در سال جدید دست پیدا کنه.

همونطور که میدونید، بازاریابی و فروش مثل دو تا رفیق میمونن که توی هر کسب و کاری باید با هم کار کنن تا بتونن مشتری جذب کنن و پول دربیارن.

حالا یه عالمه ابزار هم هست که میتونه به این دو تا رفیق کمک کنه تا کارشون رو بهتر انجام بدن. من فقط یه چند تا از این ابزارها رو بالا بهتون معرفی کردم.

شما میتونید برید و ببینید کدوم از این ابزارها به درد کار شما میخوره.

پس منتظر چی هستید؟ همین الان شروع کنید!

اگه شما از ابزارها و برنامه های دیگه ای برای بازاریابی کسب و کارتون استفاده می کنید تو کامنتا بهمون معرفی کنین.

و  حالا که تا آخر مقاله همراهمون بودین باید بگم که ، ادی موب بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات گوگل تو ایرانه که میتونه بهتون کمک کنه تا ، پنل ادموب، ادسنس و یوتیوبتون بدون دردسر راه بندازی همچنین  از تمام امکانات این پنل ها به طور کامل استفاده کنید و درآمدتون از تبلیغات رو چند برابر کنین.

با ادی موب دیگه نیاز نیست نگران تحریم ها و مشکلات نقد کردن درآمدتون باشین. تیم ادی موب یه تیم حرفه ای و با تجربه اند که همیشه در کنارتون هستن تا کمکتون کنن.

سوالات متداول

کدام ابزار برای من مناسب است؟

بهترین ابزار برای شما به نیازهای خاص شما و کسب و کارتان بستگی دارد.

این ابزارها چقدر هزینه دارند؟

هزینه این ابزارها می‌تواند از چند دلار در ماه تا چند هزار دلار در ماه متغیر باشد.

چگونه می‌توانم از این ابزارها استفاده کنم؟

اکثر این ابزارها به صورت آنلاین در دسترس هستند و می‌توان از آنها در هر دستگاهی با اتصال به اینترنت استفاده کرد.

آیا برای استفاده از این ابزارها به دانش فنی نیاز دارم؟

اکثر این ابزارها برای استفاده آسان طراحی شده‌اند و نیازی به دانش فنی ندارند.

بهترین راه برای یادگیری نحوه استفاده از این ابزارها چیست؟

بسیاری از این ابزارها دارای منابع آموزشی آنلاین مانند وبینار، آموزش و راهنمای کاربر هستند.

آیا می‌توانم نسخه‌های آزمایشی رایگان این ابزارها را امتحان کنم؟

بله، بسیاری از این ابزارها نسخه‌های آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند تا بتوانید قبل از خرید آنها را امتحان کنید.

جمع آوری و تالیف: فاطمه بیابانی

منابع:

salesmate | zapier | capterra

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *